tirsdag 23. september 2014

Barnevogn

Her har jeg lagd en rosa barnevogn til en liten nyfødt jente.

Jeg har hentet malen på nett men den er basert på dies som jeg ikke har, derfor har jeg selv satt opp mål på barnevognen og klippet for hånd. Jeg har tegnet opp sirklene med passer og kuttet med en mønstersaks. Herved kunne jeg få scallop-edge. Håndtakene har jeg tegnet i frihånd og disse er satt sammen med en grillpinne.
Papiret er rosa Bazzill Canvas og møsnterpapiret er ... På hjulene har jeg brukt metall tape slik vognen kunne få alufelge. (Pappaen går veldig opp i biler). Først er hjulene kuttet ut heretter har jeg kutte ut en sirkel som er litt mindre enn hjulet. Så har jeg punchet ut en blomst med ...cutter. Etter å ha satt metall-tape på "felgen" har jeg montert denne på hjulet med en rosa brad og lim. Mønsterpapiret har jeg stemplet på med ...stempler. Til dette har jeg brukt Crushed Olive Distress ink fra Ranger by Tim Holtz. 

I toppen av vognen har jeg knyttet en sløyfe i rosa silkebånd og hengt en charm.




 Detaljer fra vognen. Første bilde viser teppet med blomster og charm. Teksten er satt opp i word og printet. Nummerskiltet angir fødselsdatoen på jenten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar